Tuesday 3 November 2015

Format Servis Repair Komputer di Rumah. Murah dan Berbaloi

Assalamualaikum dan hi.

Laptop selalu overheat sampai mati-mati?
Dah lama pakai tapi tak pernah cleankan?
Elok lagi ke thermal paste laptop?
Laptop slow?
Nak upgrade tapi tak reti?
Nak servis tapi tak berani?

Jangan risau, anda ada di tempat yang betul untuk bantuan servis laptop anda.

-----------------------------

Servis yang kami sediakan :

1) Pembersihan secara menyeluruh dari kipas, motherboard, heatsink, dan PERCUMA penggantian thermal paste.

Laptop anda akan berfungsi dengan lebih aman tanpa gangguan haba dan kepanasan yang melampau.
Saya datang ke tempat anda. Saya buka habis motherboard. (RM50)

2) Format + restore laptop beserta driver yang lengkap dan software yang menarik (RM40)

IDM, Microsoft Office 2007,2010,2013, Firefox, Chrome, dll

3) Macbook restoration. Format + cleaning + thermal paste

4) Upgrade laptop tanpa perlu bersusah payah ke Pi1M Sematan. Boleh nak datang Pi1M Sematan kalau nak hantar sendiri.

-----------------------------

Kenapa dengan saya?

- Berpengalaman lebih 4 tahun dalam bidang servis dan baikpulih laptop

- Bukan sahaja boleh bersihkan laptop serta total tetapi anda juga tidak perlu susah-susah untuk mencari dan menghantar laptop anda. Saya ke tempat anda.

- Jimat masa anda. Saya siapkan dalam masa kurang 2 hari jika tiada masalah. inshaAllah

- Semua cas / kos akan diberitahu dan jika dipersetujui, baru kami buat.

- Saya bukan menjanjikan yang termurah, tapi kami pasti menjanjikan yang terbaik.

Ambil dan hantar percuma sekitar kawasan sematan kecuali luar kawasan sematan dikenakan cas penghantaran.

-----------------------------

CRS 017 853 2459  call/sms/whatsapp
CRS 017 853 2459  call/sms/whatsapp
CRS 017 853 2459  call/sms/whatsapp

No comments:

Post a Comment